Ehh…czemu ja musze miec takiego pecha ??

No własnie od jakich 2 godzin walcze z modemem DIAL-UP.. Odmawia mi wspołpracy i nie wiem dlaczego. Jak sugerował przyjaciel, prawdopodobnie walnieta jest moja płyta główna (ASROCK) i są problemy PCI. Niemniej jednak zdaje mi sie ze musiałbym sie wziac za reinstalke super stabilnego systemu WinXP.  Ej własnie czemu nie stworzy triala 45dniowego – byłoby bezpieczniej i tanio a tak to musze co miech walczyc z tym dziadostwem.

Dzis po zajecia z angielskiego, postanowilismy odwiedzac komisy GSM (z racji takiej ze on chciał kupic n80) i punkty operatorów: Plus, Era, Orange a takze TP. Jakże ciekawy dzis dzien był.
Faktycznie PLUS GSM to konkretna firma a obsługa nawet miła i fachowa. Wczesniej wspomniałem o IPLUS. Idziemy dalej do Orange – nie mam nic przeciwko temu, aby piekne panie obsługiwały klientów ale pod jednym warunkiem – muszą konkretnie podejsc do danego człeka z fachową wiedzą nt. usług, a takiej ja nie dostałem i byłem bardzo zawiedziony. No cóz – jak sie kobieta z kobietą dobiorą to wiksa niezła sie szykuje. Idziemy dalej – Era GSM – tam to dopiero syf…Czekalismy 5min gapiac sie na telefony – atrapy a zaden z obsługi nie zadał głupiego pytania  czy cos pomóc. To tyle jeśli chodzi o bezprzewodowy dostep do neta.

Najlepsza informacja czekała na mnie w pobliskim punkcie TP. Otóz to, w miescie którym ja sie urodziłem, nie ma juz mozliwosci podłączenia sie do Neostrady. Powód jest taki, ze zabrakło miejsca na terminali i kolejki oczekujących na Neo będą coraz dłuższe, zatem szansa otrzymania tego cos, maleje z dnia na dzien.Zatem pozostaje tylko 2 alternatywy – DialUp czy GPRS/EDGE.

Boże ratuj mnie od TPsy Buuu…Ale przynajmniej mam neta… Zaraz wracam….

####
Rotfl..Własnie skorzystałem z Błękitnej Linii i jak sie okazuje, promocji na pakiet non stop juz nie ma i mam juz sporo do myslenia. Ale zamiast tego mozna by wziac SDI 124zł/miesiac i szybszy trasfer. Zatem jakas alternatywa jest. ALe czy moi rodzice sie na coś takiego zgodzą?? Nie wiem. Co do neostrady to musze zapomnie.

Na stan dzisiejszy to 2 sprawy mam do zrobienia…Sprawdzic czy w plusie za pomoca kompa odpale neta. a potem złozyc zamówienie na pakiet SDI na 24 miechy. Ciekawe co z tego wyjdzie.. Heh..

Dobra… Ja z stad spadam bo mam wszystkiego juz dosc. Z tego co widze to wreczcie ustabilizował sie modem.

Bye

3 Responses to “Ehh…czemu ja musze miec takiego pecha ??”


  1. 1 UzA 11 listopada 2006 o 1:23

    siedzisz na modemie 😮

  2. 2 rogatek 11 listopada 2006 o 9:10

    co do obslugi w salonach firmowych czy punktach handlowych niezaleznie czy to era, plus czy orange… zawsze zadam jakies pytanie, na ktore nie sa w stanie udzielic do konca odpowiedzi 😀

    dlatego zanim pojde cokolwiek robic, zalatwiac, to wchodze na strony inerentowe i badam wszystkie promocje, ich regulaminy itp ;] A co do czekania – ostatnio w orange stalam 15min w kolejce, zeby sie dowiedziec ze nie maja juz starterow z popa po 5zl od 3 dni (a na drzwiach, polkach itp. plakaty z napisami „kup starter za 5 zeta” ;] )

  3. 3 home based business 5 września 2014 o 18:57

    Attractive component to content. I simply stumbled upon your site and in accession capital to claim that I acquire actually loved account your
    weblog posts. Any way I will be subscribing to your feeds and even I success you get admission to consistently quickly.


Skomentuj

